@Manjina 57
ceo grad je unisten da bi bio jedan promil praga.
genocidno su ga sveli samo na dve ulice: zmaj jovinu i dunavsku
cesi imaju i selo holasovce nalik backom petrovcu /ili onog dela novog sada srusenog zbog trscara ili nekadasnje grbavice ili bilo kojeg sela iz vojvodine/ koje je zasticeno unescom
Podršku ovakvoj ideji mogu da daju samo ljudi koji ne žive u Petrovaradinu, Bukovcu, Sremskim Karlovcima... Pre svega treba da se izmesti teretni saobraćaj iz Preradovićeve i Reljkovićeve jer je prelazak ovih ulica svakodnevni rizik. Kamioni jure, niko ne propušta pešake. A zaobilaznica koja sada postoji podrazumeva borbu sa redovima kamiona i teretnjaka. Ako ova ideja zaživi mi ćemo da kružimo i čekamo sa kamionima. Mislim da niko od vas nije prošao ovaj put u skorije vreme. Nadam se da će se ljudi sa sremske strane organizovati i sprečiti realizaciju ove odluke (ako do nje dođe) dok se ne nadje rešenje u korist građana koji tamo žive, a ne povremenih šetača Beogradskom ulicom.
Svaka vam je na mestu, nema potrebe ništa više dodati, sve je rečeno. Jedino, što bi Gradonačelnik trebao da organizuje besplatni turistički obilazak npr. Praga za sve one koji su protiv ovog predloga. Mada, ne verujem da bi to na njih previše uticalo kada pojma nemaju o neprocenjivom kulturološko-istorijskom značaju Petrovaradina i Podgrađa.
Kao stranac predjem most iz Petrovaradina prema gradu. Katastrofa od ruinirane ceste sramota me bilo u Autobusu sa prijateljima iz Slovenije i Italije. Sramota. Gradonacelnice prvo se sredjuje centar grada pa onda okolina oduvek bilo. Sram da vas bude.
Darko
29.10.2019 • 11:50
Tvrdim da ce za koju godinu na neki nacin isterati vlasnike stanova i pretvoriti zgrade u hotele ciji ce novi vlasnik biti blizak vlastima. Sve je renovirano od nasih para, a posle ce neko da ubire zaradu. Sadasnji stanari nece imati izbora i bice ucenjeni da prodaju stanove ispod trzisne vrednosti.
Ti stanovi nemaju tržišnu vrednost. Vlažni su od poda do dimnjaka.
Gradić treba srušiti jer su to pacovske rupe koje mogu da se krpe beskonačno, naravno parama Novosađana. Za 500.000.000 dinara je mogla biti napravljena gradska bolnica, recimo. Ili par novih zabavišta. S druge strane, ako je Petrovaradin opština, neka plate renoviranje sami. Tvrđava bi zasijala rušenjem gradića. Iako ni ona nije služila ničem dobrom osim bombardovanju Novog Sada.
Pa ovde ljudi kucaju ono za šta misle da će biti nagrađeni, bez imalo razmišljanja.
Kako mislite da saobraćaj šteti gradiću i tvrđavi, a ako se izmesti kroz tunel koji prolazi ispod tvrđave, neće štetiti u još većoj meri? Ima li to smisla?
Kako mislite treba iseliti građane iz svojih kuća? Pa nisu oni džak krompira pa da ih prebacujete s mesta na mesto. To se ranije zvalo zločin. Ne igrajte se sa tim stvarima, molim vas.
Fasade u Podgrađu jesu obnovljene. Ipak, ključna stvar nije urađena. Vlaga nije presečena, te će zbog toga za pet godina fasade izgledati isto kao i pre uređenja. Znači, pare su bačene. Jedino je dobro što su krovovi obnovljeni.
I na kraju, kako to Novi Sad odlučuje o Petrovaradinu? Znam da smo pravno gledano celina, ali ipak zna se da su od uvek Petrovaradin i Novi Sad komšije i jako dobri prijatelji, ali nikako ne bi trebalo da bez dogovora upravljaju svojinom onog drugog, pa makar bili ubeđeni da radimo najkorisniju stvar na svetu.
Meni je žao što to moram ja da ti saopštim a ne ljudi oko tebe, ali ako ti je problem da se prošetaš 100 metara do autobuske stanice, prestar si da živiš sam i vozaš se autobusom - a stanica pod prozorom ti to neće rešiti.
Saobraćaj uništava Gradić, a oni što misle da gradski saobraćaj treba da ide kroz Petrovaradin, pa to je upravo najveće zlo. Kada prođe autobus cela zgrada se trese.
Samo napred, ali bez muljanja.
Ovakve predloge mogu da daju samo oni koji sa Petrovaradinom i sremskom stranom imaju samo turističke veze. Prvo, centralni deo Petrovaradina, Preradovićeva od parkića do semafora kod Crkve biće izmešteni od autobuskih stajališta. Tu ima mnogo starijih stanovnika koji će na taj način biti otuđeni i od pijaca, lekara, prijatelja... drugo ljudi su kupovali stanove jer im je gradski prevoz bio pod nosom i neka neko ne kaže tako nije nigde u svetu - jer mnogo toga treba dovesti u red pa tek onda pričati kako je u svetu.
Treba ostaviti makar javni prevoz da prolazi kroz gradić. Ljudima u gradiću i Petrovaradinu smeta i EXIT, smetaju im i ulični svirači i još koješta... ali je ovo najbitnije. Sredite da kamioni ne prolaze kroz Preradovićevu... recimo.
Težak saobraćaj, bučne i smrdljive autobuse i kamione treba izmestiti iz svih delova grada, a i sela. To treba da je desetogodišnji plan svake odgovorne vlasti. Niko ne voli buku i otrovne smradove.
Neko bi da smakne vojsku .INsajderi iz zemlje sa drugim pasošem.
Tvrdjava je VOJNI OBJEKAT strateski i u okviru nje je kasarna i bolnica koji su najbitniji delovi i čine celinu a i crkva. HALOOOOOOOOOOOOOOO .Tvrdjva bez kasarne nije tvrdjava.
Kad se AKO SE izgradi most na drndavim stubovima i napravi prolaz kroz tunel BEZ DA SE DIRA TVRDJAVAonda ...
Rusite svoje kuće ili se smirite.Ostavite ono šta su drugi gradili.
Mene samo interesuje kad će čovek da se bavi nekim drugim stvarime a ne Petrovradinom? Ako se ovo obistini pola stanovnika će biti odsečeni od gradskog prevoza ili će do njega morati da pesace 20 min. Ljudi koji putuju za grad ce putovati duze bar 10 minuta, a da ne govorim kad se zaguzva. Pa mi kad god se nesto radi, evo i sad sa ovim renoviranjem puta, trpimo haos u saobracaju i guzve. A ne kad bi tako bilo zauvek. Meni nije jasno ko je glasao da tako bude? gde je ta ankete? da vidimo imena i adrese stanovanja. _ne moze se tako raditi i upropastavati nacin zivota ljudi radi neke"turističke perspektive". Saobracaj tu jeste suvisan, ali se mora napraviti neko resenje a ne trenutne obilaznice. Ustvari sad imamo samo jednu. Ova druga nije prohodna ali na vestima da kazu da jeste. Put ispod tvrdjave je resenje i da izbije kod Lovotursa. i da niko ne gubi.
A da lepo damo ceo Gradić Galensu da napravi Jelačić's Palace koja bi bila sva u staklu i viša od sata na tvrđavi?
Da to bude posledni ekser u kovčegu Novog Sada kao smislene urbanističke celine.
Novom Sadu nedostaje u svim delovima toliko malo da bude najlepši grad na svetu. Jedan od odličnih planova je upravo izmeštanje saobraćaja iz starog dela Petrovaradina. Nema nikakvih razloga da teška vozila i putnički automobili tresu arhitektonsko blago ovog grada kada postoje potpuno adekvatne obilaznice koje mogu da preuzmu sav saobraćaj na sremskoj strani. Samo napred i terajte kola daleko od starih jezgara. Osim hitnih službi, vozila sa specijalane namene, vozila za prevoz osoba sa invaliditetom i javnog prevoza, niko ni ne treba da ulazi u uža područja grada. Samo napred!
Naravno, nema u Novom Sadu dovoljno bogatih turista da bi njihova zamisao bila opravdana. Verovatno planiraju da okupiraju Gradić i potpuno ga zatvore kao privatno vlasništvo, ne samo za vozila nego i za pešake koji nisu pripadnici njihove kaste. Nije vesić džabe bio pre neki dan u Novom Sadu. A i vučić.
Ne razumem što se pokreće pitanje parkinga i garaže? Lepo je rečeno: pešačka zona. Nije potreban parking za pešačku zonu. Kome treba parking moraće da nauči da živi tamo gde ga ima ili da si napravi kuću sa garažom tamo gde je to moguće.... Potrebno je još mnogo parking mesta u ovom gradu ukinuti i u još mnogo ulica zabraniti saobraćaj.
А да мало размислите да испресецате Нову Детелинару пешачким зонама? Целу улицу Илије Бирчанина претворити у пешачку зону, обуставити саобраћај тешких теретних возила кроз Корнелија Станковића, простор око нове цркве уредити, поставити игралишта где је сада крак улице илије бирчанина, спасити што се спасити може... . Град треба да иде у правцу ових идеја, ограничити саобраћај, максимално га успорити и блокирати у зонама становања, озељењавати сваки педаљ, дизати вертикалне баште али праве а не з апрање пара.
Da krenemo ovako, živim u Petrovaradinu i podržavam ideju (verovatno prva stvar koju podržavam od SNS gradonačelnika). Ko je bio u Pragu, Beču i sličnim gradovima mogao je da vidi koliko bi urađeno podgrađe sa prikladnim lokalima (zanatske radnje, pabovi, galerije, hosteli, suvenjirnice...) mogli da doprinesu gradu i stanovnicima... verujem da bi standard u Petrovaradinu i Novom Sadu porastao za 10-30% i to bi svi osetili. Ako se uradi kako treba, turista bi bilo tokom cele godine, ovako nešto nema ni jedan grad u Srbiji, a što se tiče saobraćaja, dok se ne napravi novi drumski most, postaviti rampe na početku i kraju i propuštati samo gradske autobuse da idu max brzinom od 10 km/č, vozila za dostavu samo rano ujutru i to uz dozvolu. Videti sa vojskom gde je većina objekata prazna da odvoje jedan deo za parking stanara i gostiju. Takođe bilo bi odlično da Vojska odobri i prolaz od Vladimira Nazora ka Reljkovićevoj i tako smanji obilazni put. Ne treba biti puno pamatan, dovoljno je otići negde gde to dobro funkcioniše, pokupiti ideje i primeniti bez "burazerskog" poslovanja ako je moguće.
Треба подићи мост на оним стубовима и направити саобраћајницу кроз тунел до ловотурса. Тако ће се лако обићи градић. Ту онда остаје да се Дуга направи да буде пешачки мост.
Meni se najviše dopadao predlog da se napravi tunel pred Beogradskom kapijom koji bi izlazio direktno na most Duga. Jeste skupo rešenje, ali je jedno smisleno. Čitav Gradić je nastao radi puta koji vodi kroz njega i mosta preko Dunava, ako sabraćaj ne bude mogao da prolazi tuda onda će se obesmisliti čitav potez.
Tvrdim da ce za koju godinu na neki nacin isterati vlasnike stanova i pretvoriti zgrade u hotele ciji ce novi vlasnik biti blizak vlastima. Sve je renovirano od nasih para, a posle ce neko da ubire zaradu. Sadasnji stanari nece imati izbora i bice ucenjeni da prodaju stanove ispod trzisne vrednosti.
Dužno poštovanje svima koji imaju lepu reč o sređivanju Gradića.
Što se parkinga tiče,imam predlog.
Nema parkinga.
Zato što stanare Gradića treba dobrovoljno raseliti i od Gradića napraviti kompleks galerija,raznih radionica i prodavnica.
Grad treba da izgradi stambeni kompleks i raseli stanivnike koji su od Josipa Broza dobili stanarska prava posle II Svetskog rata a potom zakonom Slobodana Miloševića stambene jedinice otkupili za tepsiju ribe.
Dakle,novi blok zgrada,možda u Sadovima,na Širinama ili u nastavku Bloka 8 ka Sremskim Karlovcima.
Verujem da će biti preseećni sadašnju vlagu i memlo zameniti suvim,svetlim i prozračnim stanovima!
Sada postoje dva puta koja su oba u spicu zatrpana vozilima. genijalna ideja je sta, da se jedan od ta dva prosto zatvori? Pa da se napravi kolaps na ovom drugom putu? Kuda ce autobus ici, kroz Reljkovicemu? Nekome ce onda treba 20 minuta do autobusa, sad zamislite decu ili stare da prelaze tu razdaljinu po kisi, vetru, snegu, nocu. Napravite neku saobracajnicu koja ce zaobici Gradic, pa onda proglasiste pesackom zonom.
Potopuno mi se sviđa ideja. A oni koji tamo žive će promeniti način života ili će da se odsele. Ako žele promene a nemaju mogućnosti da sami rade na promenama onda ne mogu da biraju. To je veoma jednostavno ikao je prilično nepopularno. Cena kvadrata će poskupeti i ako im apsolutno sve smeta bar će dobro zaraditi prodajom nekretnine. Sorry, not sorry.
Na osnovu kojih istrazivanja? Zelim da nam gradonaclenik javi gde mozemo da glasamo.
Ova tema se kostantno vrti, a gradjani koji bi ovim bili pogodjeni nemaju nikakve informacije niti pravo odlucivanja. Treba sprovesti referendum i ako se ipak odluci da dodje do zatvaranja, treba napraviti alternativu. Nikakacv pesacko-biciklistcki most ne treba praviti preko Dunava nego pravi drumski koji bi zaobisao Gradić i na taj nacin ne bi mnogo remetio svakodnevni zivot gradjana sremske strane grada.
Izmestanjem javnog gradskog saobracaja u Reljkovicevu bio bi komplikovaniji put deci do skole. Tu bi morali da prelaze put koji je preopterecen teretnim saobracajem.
U celoj Srbiji se sprovode odluke koje donese jedan covek. U BG je to Vesic koji premesta most na suvo u park Usce, iako kaze da su to odlucili gradjani preko ankete, a kod nas je to Vucevic.
Samo niko izgleda ne razmišlja o ljudima koji već žive tamo.
Kako će sa parkingom, kako kada im neko dolazi u posetu i slično, a odobrenje za ulazak vozilom opet će dobiti ko je bliže vlasti, kao što je sada u Zmaj Jovinoj ulici.
Hvala gradskim ocima koji konačno realizuju staru ideju o izmeštanju saobraćaja iz Gradića.
Hvala im i na obnovljenim fasadama,krovovima,ulicama u najlepšem delu PZS.
Nadam se da će Kapiju sledeći put bolje sanirati,da će postići dogovor sa Vojskom i odraditi poslednje dve ružne zgrade,Vojnu Bolnicu i bivši Vojni Odsek!
Ako bude sreće obnoviti pešački most Franca Jozefa,osposobiti tunel do 4 Jelena i vratiti PZS na mesto koje mu pripada!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadska vlast ne odustaje od ideje da Gradić postane pešačka zona
Autor: 021.rs
Novi Sad
•29.10.2019.
•08:32 > 08:44
Komentari 42
Darko
Novom Sadu i okolini
Moze da razmislja o nasoj deci i buducnosti
A ne samo
Da razmislja o
Sebi i trenutnoj
Situaciji
Sramota
/
ceo grad je unisten da bi bio jedan promil praga.
genocidno su ga sveli samo na dve ulice: zmaj jovinu i dunavsku
cesi imaju i selo holasovce nalik backom petrovcu /ili onog dela novog sada srusenog zbog trscara ili nekadasnje grbavice ili bilo kojeg sela iz vojvodine/ koje je zasticeno unescom
Novosadjanin
Teodora Sr.Kamenica
Obilaznica oko Iriga
Brze pruge
.....
IZNOGUD
Amsterdam
Marija
Manjina 57
Neven Stefancic
A
29.10.2019 • 11:50
Tvrdim da ce za koju godinu na neki nacin isterati vlasnike stanova i pretvoriti zgrade u hotele ciji ce novi vlasnik biti blizak vlastima. Sve je renovirano od nasih para, a posle ce neko da ubire zaradu. Sadasnji stanari nece imati izbora i bice ucenjeni da prodaju stanove ispod trzisne vrednosti.
Ti stanovi nemaju tržišnu vrednost. Vlažni su od poda do dimnjaka.
Nisam spavao na
jao meni
Kako mislite da saobraćaj šteti gradiću i tvrđavi, a ako se izmesti kroz tunel koji prolazi ispod tvrđave, neće štetiti u još većoj meri? Ima li to smisla?
Kako mislite treba iseliti građane iz svojih kuća? Pa nisu oni džak krompira pa da ih prebacujete s mesta na mesto. To se ranije zvalo zločin. Ne igrajte se sa tim stvarima, molim vas.
Fasade u Podgrađu jesu obnovljene. Ipak, ključna stvar nije urađena. Vlaga nije presečena, te će zbog toga za pet godina fasade izgledati isto kao i pre uređenja. Znači, pare su bačene. Jedino je dobro što su krovovi obnovljeni.
I na kraju, kako to Novi Sad odlučuje o Petrovaradinu? Znam da smo pravno gledano celina, ali ipak zna se da su od uvek Petrovaradin i Novi Sad komšije i jako dobri prijatelji, ali nikako ne bi trebalo da bez dogovora upravljaju svojinom onog drugog, pa makar bili ubeđeni da radimo najkorisniju stvar na svetu.
Vlada
Meni je žao što to moram ja da ti saopštim a ne ljudi oko tebe, ali ako ti je problem da se prošetaš 100 metara do autobuske stanice, prestar si da živiš sam i vozaš se autobusom - a stanica pod prozorom ti to neće rešiti.
Marijana
Samo napred, ali bez muljanja.
Sremica
Treba ostaviti makar javni prevoz da prolazi kroz gradić. Ljudima u gradiću i Petrovaradinu smeta i EXIT, smetaju im i ulični svirači i još koješta... ali je ovo najbitnije. Sredite da kamioni ne prolaze kroz Preradovićevu... recimo.
Bobe
Svima da je dobro
puni ideja
Tvrdjava je VOJNI OBJEKAT strateski i u okviru nje je kasarna i bolnica koji su najbitniji delovi i čine celinu a i crkva. HALOOOOOOOOOOOOOOO .Tvrdjva bez kasarne nije tvrdjava.
Kad se AKO SE izgradi most na drndavim stubovima i napravi prolaz kroz tunel BEZ DA SE DIRA TVRDJAVAonda ...
Rusite svoje kuće ili se smirite.Ostavite ono šta su drugi gradili.
na dugačkom štapu
.
marrkos
Podbarac
Domentijan
Da to bude posledni ekser u kovčegu Novog Sada kao smislene urbanističke celine.
Saša T.
dd
Marko
Симеон
wnj
Boger
комша
Stefan
Darko
khm
realno
Rade Vrtlar
Što se parkinga tiče,imam predlog.
Nema parkinga.
Zato što stanare Gradića treba dobrovoljno raseliti i od Gradića napraviti kompleks galerija,raznih radionica i prodavnica.
Grad treba da izgradi stambeni kompleks i raseli stanivnike koji su od Josipa Broza dobili stanarska prava posle II Svetskog rata a potom zakonom Slobodana Miloševića stambene jedinice otkupili za tepsiju ribe.
Dakle,novi blok zgrada,možda u Sadovima,na Širinama ili u nastavku Bloka 8 ka Sremskim Karlovcima.
Verujem da će biti preseećni sadašnju vlagu i memlo zameniti suvim,svetlim i prozračnim stanovima!
Osoba M
mhm
SasaNS
Darko
Ova tema se kostantno vrti, a gradjani koji bi ovim bili pogodjeni nemaju nikakve informacije niti pravo odlucivanja. Treba sprovesti referendum i ako se ipak odluci da dodje do zatvaranja, treba napraviti alternativu. Nikakacv pesacko-biciklistcki most ne treba praviti preko Dunava nego pravi drumski koji bi zaobisao Gradić i na taj nacin ne bi mnogo remetio svakodnevni zivot gradjana sremske strane grada.
Izmestanjem javnog gradskog saobracaja u Reljkovicevu bio bi komplikovaniji put deci do skole. Tu bi morali da prelaze put koji je preopterecen teretnim saobracajem.
U celoj Srbiji se sprovode odluke koje donese jedan covek. U BG je to Vesic koji premesta most na suvo u park Usce, iako kaze da su to odlucili gradjani preko ankete, a kod nas je to Vucevic.
PoP
Kako će sa parkingom, kako kada im neko dolazi u posetu i slično, a odobrenje za ulazak vozilom opet će dobiti ko je bliže vlasti, kao što je sada u Zmaj Jovinoj ulici.
samo kažem...
Tobi Bobi
Hvala im i na obnovljenim fasadama,krovovima,ulicama u najlepšem delu PZS.
Nadam se da će Kapiju sledeći put bolje sanirati,da će postići dogovor sa Vojskom i odraditi poslednje dve ružne zgrade,Vojnu Bolnicu i bivši Vojni Odsek!
Ako bude sreće obnoviti pešački most Franca Jozefa,osposobiti tunel do 4 Jelena i vratiti PZS na mesto koje mu pripada!!
Marko NS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H